Lucia och tredje advent

Vaknade av att mamma ringde, och sen vaknade jag ännu mer av att fredrik skallade mig ;)

Idag är det lucia och det är så mysigt väder. Jag skulle gissa på
5 minusgrader, och så är det frost ute! Myyyyysigt!
Och imorgon ska det bli snö.

Just nu sitter jag och lyssnar på när erik sjunger vinnarlåten
och det är ju så jävla bra så man skulle kunna gråta :P
Synd att han har tjej ;) hahah, skämt å sido!

Idag är det iaf lucia, och då åker de häst och vagn runt sunne och
sen sjunger de på torget så det ska
nog jag och fhrida och kolla på. Det är hennes kompis som är Sunnes Lucia
så då blir det ju extra kul!
Skyltsöndag idag med. Då ska jag kolla på julklappar till mina bröder!
Men till min storebror så ska jag och min kusin dela på nått, så då blöir det lättare när man är fler att bestämma!

Mamma och min låssaspappa åker till göteborg nästa helg och ska köpa julklappar där.
Då får man väl hoppas att man får mkt fint :P
HIhi.

Jaja, det var allt för nu!
Skriver sen!

PUSSPUSS / SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0