Lista över mitt 2009... det sög

Jag har inte gjort nått speciellt under 2009, men jag tänkte att jag kanske
skulle förföka komma ihåg, en del iaf :P

Jag har:

Gått i skolan

skolkat

festat

Varit i göteborg

Cyklat

Åkt inlines (och trillat inför hela badhuset)

Åkt skidor

varit i göteborg

Shoppat

Smitit in på kolsnäs och lyckats

smitit in på kolsnäs och failat

Spytt

varit på maskerad

öppnat julklappar

ätit julmat
färgat håret många ggr
klippt mig
åkt skrivdkor
fiskat
badat
åkt båt
mysiga sommarkvällar
spelat kubb
pussats
tagit allergitester
fått utslag över hela kroppen



Sen kan jag inte komma på nått mer.

Så mitt 2009 har inte varit så lärorikt.

Jag får hoppas på ett bättre 2010 :)

 

Nej nu ska jag gå upp och duscha. För som vi vet så ska jag iväg till

karlstad idag på mellandagsrea :)

Me like sale ;)

så jag måste skynda mig för att inte missa tåget sen :D

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack, den är skitsnygg!!! ;D

okok, vi oxå :) Men vart i värmland? ;D

2009-12-29 @ 11:01:24
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej.



Fin header du har. :) Vad har du gjort idag då?



Kram

2009-12-29 @ 13:24:28
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0