Konstiga drömmar!

Idag har jag drömt jätte konstiga drömmar!
Och det har varit mycket rörigt också.
Först drömde jag att all snön hade försvunnit.
Och sen satt jag och Fhrida på en buss, och utanför bussen var det massa hajar!
Och sen hade jag och min föredetta kompis åkt utomlands med the hills tjejerna.
Men jag ville inte doppa håret för då skulle mina lockar gå ur!
Och sen vaknade jag... helt grazy.

Idag ska jag ner till lindex och byta mina tights som redan har gått sönder.
Jag fick dom i julklapp så jag har använt dom en gång.
Och får jag inte byta så jäklar.
Jag ska helt enkelt byta.
Jag menar, ofta ett par tights går sönder efter att man har använt dom en gång.
Då borde man ju få byta?

Jaja, sen efter att jag varit inne på lindex så ska jag hem till fhrida en sväng!
Alltid lika mysigt att vara där <3
Måste visa henne på en jätte rolig bild också.
Så fhrida om du läser det här så får du påminna mig om att jag ska visa dig en bild :P

Ha det bra!

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: jaa, m det ändå hade varit så.. Vi är inte så lika som många tror.. Lärarna skulle nog se skillnad på oss om dom kollar noga skulle jag tro... Men det är ju en bra idé till alla som är väääldigt lika! ;D



haha, konstig drömm! ;D

2009-12-28 @ 11:27:51
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: jaa, tanken har slagit oss att vi ska ta en bild tillsammans, men det har lixom inte blivit av än.. haha ;D

2009-12-28 @ 11:32:32
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0