Juldagen :)

Igår var det som ni alla vet julafton!
Det var en supermysig dag, och jag fick många fina
julklappar!
Någon tomte kom inte till oss, så jag fick snällt gå ut till
bastun och sätta på mig en tomtedräkt själv.
Men det var kul!
Tänkte att jag skulle försöka skriva vad jag fick i julklapp :)

2 par tights
3 par örhängen
godis
stickad tröja
ringar som man hänger i mitt halsband som det stod "princess" och "i<3u" i :)
Nagellack
Parfym
en hand som man hänger smycken på
den nyaste harry potter filmen
hello kitty plåster :)
Headset till min mp4
massa lotter...nitlotter
mascara
sudukobok
armband
scarf
presentkort på H&m och Carlings
och massa penagar till telefonen

Och sen vet jag att det är en massa saker jag har glömt också :)

Har du haft en bra jul då ?


Inatt ska jag sova hos mamma igen för fredrik ska ut!
Men innan jag åker till mamma så kanske jag åker och hälsar på och fhrida en sväng!

Hoppas ni får en superbra dag :)
Jag lägger ut bilder imorgon på mina julklappar!

PUSSPUSS/SARA


Kommentarer
Postat av: lisa

men malaga nu i var och england nasta var :D daah!

2009-12-25 @ 14:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0