hemkommen från fhrida och klamper

Kom hem från fhrida och klamper för typ en halvtimma sen.
Så nu har jag ätit!
På tok för sent men jag hade inte ätit sen klockan 2
så det var behövligt...

Imorgon blir det fest hemma hos pappa.
Kommer lite folk.
så det blir nog trevligt tror jag :D
Pappa är ju inte hemma så vi har hela huset
för oss själva :)

Tror att jag ska gå och lägga mig snart så jag orkar med morgon dagen.
Men jag tror inte att jag kommer somna.
kanske lägger mig senare så jag sover länge till morgonen.
För då slipper man länga tils kvällen :)
Kanske sover uppe inatt för fredrik har ju fått
sitt play station3 så han kommer sitta uppe hela natten.
Nu när jag tänker efter så är det lite sorgligt när det blir ett nytt år.
Varför vet jag inte.
men det var bara en tanke som slog mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: han fredrik.. :) hahaha

2009-12-30 @ 22:57:50
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0