har handlat julklappar idag!

Idag har jag handlat klart nästan alla julklappar.
Har bara kvar till morfar och brorsorna :)

fredrik och nils sitter och ser på en film och jag fick inte vara med ;P haha
Men sen ska vi spela kort och dricka glögg. love it!

imorgon är det skola som vanligt! Och konstigt nog kjänns det inte jobbigt alls, trots
att det är så j*vla mycket att göra just nu.
3 saker i svenskan. Och sen tror jag att det var kommunikation, historia... fast den
tror jag att jag gör efter jul för det fick vi göra. Och sen har jag tre olika böcker som vi håller på
och läser. och jag som är så dålig på att läsa. Speciellt böcker från 1800-talet som man fattar nada av.

Jaja, men nu ska jag gå in och störa fredrik och nils!
Ha det bra.
PUSSPUSS / SARA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0