Godmorgon

Idag sov jag på övervåningen för fredrik har ont i halsen och hosta
så jag känner att jag vill inte bli sjuk, så det skadar inte att hålla sig på avstånd.

Nu har jag precis duschat, kl är 06.51. Jag hade ju tänkt att jag skulle hinna se julkalendern idag
men det blir nog tajt.
Idag på idrotten så har vi iaf klädsim... det borde väl vara tillåtet att ha tights och en jätte tunn tröja?
Jag tänker ju inte simma i tunga tjocka mjukisbyxor.
Haha, då drunknar jag väl!

Jaja, här är det ganska mkt snö, de hade lovat 5 minusgrader idag, men ändå så står
termometern på 1 +...
det kunde man väl förstå att det inte var sant.
Nej vet ni, nu måste jag skynda mig lite.

Ikväll ska jag på bio btw... Luftslottet som sprängdes
Någon som har sett den? Är det bra/dålig ?

PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: smilla

sv: ja hahah brukar ni också ha det?:)

2009-12-15 @ 14:25:04
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0