Frost frost och lite mer :)

det är faktiskt -7 grader i sunne/ torsby. Hur härligt som helst och det är
jättemycket frost ute. Det är så fint!
Sitter i skolan nu och har UF. Vi har jobbat på stenhårt idag, så
nu borde vi få sitta och blogga lite!

Sov hos mamma inatt. Så vi badade bastu igårkväll.

Imorgon är det fest hemma hos Emmelie. Men jag har inget att dricka så det blir nog nycktert!

Enda och sista lektionen idag. Så vi slutar kvart över 10 och åker hem kl 11. Mumms.
Får se om jag kanske går till Fhrida när jag kommer hem. För jag tror att hon är hemma idag.
Det verkade som det när jag ringde till henne iaf, för hon tryckte på upptaget så hon låg nog och sov.

Jaja, har inget mer att skriva nu. men jag skriver ett ikväll när Fredrik är på träning. Eftersom att det är dataförbud där nu :P haaha.
Så jag får passa på när han inte är hemma :P

PUSSPUSS/ SARA



Kommentarer
Postat av: simone

sV: ah, så hade jag till skolan varje dag också :D

2009-12-03 @ 17:07:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0