Fredag 4/12

Idag känner jag att jag har god tid på mig nu på morgonen.
Det var riktigt jobbigt att ta sig upp på morgonen.
Somnade inte förran halv 12 igår. Och under hela kvällen
var jag jätte trött. Så jag måste nog lägga mig och sova när jag kommer
hem från skolan om jag ska orka festa! (om det nu blir nått ens)

Idag får jag ta 3 chokladbitar ur min julkalender för jag glömde i förrgår och igår.
MUmms.
Inatt har det snöat. Inte så mkt, men det ligger allt lite på marken.
Men det kommer väl bli milt snart så det försvinner. Om det inte redan är milt nu.
Jaja, har iaf duschat och ska strax börja göra mig iordning.
Det brukar alltid vara så att när jag har mkt tid på mig så fastnar jag här.

Igår var jag hemma hos Fhrida hela eftermiddagen. Vi spelade TVspel
mellan kl 1 - 5! Det var superkul.

Har inget mer att skriva nu. Och det här blir nog tyvärr mitt enda
inlägg för dagen.



PUSSPUSS / SARA


Fhrida <3

Kommentarer
Postat av: ep

Den är ju fin så du behöver inte göra någon ny:)

2009-12-04 @ 20:50:52
URL: http://bbloggelin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: härligt att höra :)



vad gör du då?

2009-12-04 @ 21:08:55
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0