dan före dopparedagen :) och 23 december

Idag är det 23 december...dagen innan julafton!
Jag kan inte påstå att jag längtar så där jätte mkt.
Tiden har gått så fort så det känns lixom inte som att det är julafton imorgon!

Idag ska jag hem till mamma och baka julgodis med min låssaspappa!
Kanske att julkänslan kommer då?
Jag ska sova hos mamma inatt också.
Och då är det ju som ni vet så att vi har
ingen dator där, så jag kommer inte kunna uppdatera förrän imorgonkväll
om jag ens gör det... annars blir det på juldagen!
Och ni kanske undrar varför vi inte har dator där?
Asså mina bröder har en var. Men vi bor för långt
ute på landet, så bredband skulle inte funka där.
Det går för sakta!
Vi har ju provat, men det var ingen idé.
Så nu vet ni hur det ligger till :)

Jaja, men nu ska jag gå och göra mig iordning!
För fredrik och jag ska åka ner till sunne kl 12 och göra lite saker...
och sen ska vi hem till mamma :)
För idag ska ju även julgranen kläs :D

Ni får ha en rigtigt GOD JUL <3 så uppdaterar jag när jag får tid över...

PUSSPUSS på er alla söta läsare:)

/ SARA










Kommentarer
Postat av: hejannw

haha tackdu :)

2009-12-23 @ 12:58:47
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Simone

Ha en toppendag sötnos! :)

2009-12-23 @ 13:00:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0