ÄNTLIGEN JULLOV :D

Härligt det känns med jullov.
Nu fattas det bara mer snö...
mycket mer!

Vaknade nyss. det blir nog väldigt lugnt idag. Ska nog bara hem till mamma och se
en sväng hur det är med bröderna :)
Och hem till fhrida och hämta min bok som jag glömde igår.

Igår i skolan så hade vi frågesport, och jag och Ia sög lätt ;)
Haha!
Sen fikade vi typ bara, och gjorde en utvärdering om en kurs!

Kollade på vädret nyss, och det verkar som att snön vi har kommer hålla sig ända
tills julafton, men det ser tyvärr inte ut som att det kommer mer :(




PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: Smilla

sv: nja klassen är ju bra å så men själva skolan suger^^ det är tråkigt fast vissa ämnen är roliga^^

2009-12-19 @ 10:45:24
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/
Postat av: erika

"Jag ska hitta vägen eller skapa den" :)

Tänkte tatuera in det någon gång i mitt liv någonstans på kroppen.

2009-12-19 @ 12:07:37
URL: http://iadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0