29/12 sista dagen på 2009

Idag är det sista dagen på 2009.
Vart tog det året vägen?
det har gått så jäkla fort.
Jag minns ju förra nyårsafton hur tydligt som helst!
Det känns typ som att det bara är 4 månader sen.
Jag fattar inte att tiden kan gå så läskigt fort...

Idag hade ju jag planerat att jag skulle sova länge.
så därför la jag mig inte förrän kl1 igår, och somnade inte
förrän typ kvart i 2 -2.
Men jag tror att jag vaknade för att jag var hungrig
och för att fredrik låg och flåsade mig i nacken!

så jag tror att jag ska gå upp och
äta nått nu, och sen ska jag försöka lägga mig ch sova
däruppe ett tag.
Och sen när jag vaknar igen... om jag lyckas somna om, då ska jag gå ut och gå :)
inte världens längsta strecka (2.7km) men det är skönt att få frisk luft.
Kanske tar och går den 2 varv!
Det beror på hur kallt det är.
Och jussde, när jag ska ut och gå så ska jag ringa till lisa och berätta allt
om vad somhände inne på gina en dag :P
haha, superkul var det!
nej nu ska jag gå upp och äta frukost :)

PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: elin

Gott nytt år <3

hoppas du får ett bra ny år!

2009-12-31 @ 10:09:36
URL: http://enfinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0