1 december

ÄNTLIGEN!
Idag gick jag upp i god tid...kanske lite för tidigt. För vi ska
bada i dag på gympan och mina ben behövde rakas! (får se hur det går eftersom jag är allergisk mot klor)
Så jag fick gå upp typ 05.55 och jag ska inte åka förran 07.45.
Men jag var redan vaken innan pga att Fredrik satt upp vid
datorn hela natten, och som vanligt när han kommer in och lägger sig typ
runt 4-5 så väcker han mig alltid. Och idag var det runt 4 och jag kunde inte somna om.
DÅ blir man ju ganska sur om man ligger vaken från kl 4 och sen så
ska man till skolan. Gaaaaaaah :@

Jaja, men som skrivet i rubriken. Idag är det första december och alltså
första avsnittet på julkalendern. Mysigt mysigt.

Känner förresten att jag har blivit lite dålig på att uppdatera. Det har ju alltid varit typ 3 inlägg
om dagen, men igår var det bara 1! Jaja, ska försöka hinna med mer.
Men just nu har jag inte så mkt att säga.
Men vi hörs sen :)
PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: Simone

Shiiit vad tidigt du var uppe alltså :D

2009-12-01 @ 15:01:02
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Haha jaså :D ja jag med :D

2009-12-01 @ 17:27:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0