TRÖTT

Har nyss vaknat och jag trodde att jag skulle få gå ut och lägga mig i solen och sola, men det är ju massa tunna moln på himlen så solen kommer inte riktigt fram så då blev jag inge sugen längre. Men jag får hoppas att det blir lite bättre snart för jag vill sola sola sola.

Igår var vi iaf på bilbingo men vi vann inget som vanligt! fredrik va värre än en 5 åring att ha med. Han kunde inte vara tyst alls och tålamodet tog slut, så till slut fick jag spela åt honom och han låg i baksätet och var jobbig :P

Hmm, vad ska man hitta på idag då tro ? Fredrik börjar på att bli sjuk så det blir väl bara en lugn lördag idag.
Men nu ska jag göra lite annat så hörs vi sen :)
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0