Torsby nu :)

Nu är jag i torsby. Sitter hemma hos camilla nu. men vi ska snart dra till Frida igen.
Jag körde hela vägen till torsby idag över  lysvik.
Det gick skiiiit bra =)
Lärde mig att backa och alla.
Jag tror att jag och henrik ska köra en sväng imorgon också,
Jag får hoppas att han tyckte att jag var bra :P
men det tror jag att han tyckte. Ganska iaf :P 

Sitter här med moas rosa lilla dator! Hur sööööt som helst är den ju :P
Får se vad det blir för bus sen då :)
Moa dammsugar som en galning nu för camillas mamma och pappa kommer hit snart.

Imorgon är det skola som vanligt.
men som om det skulle hindra små busfrön som oss från att vara uppe.
Nej det skulle jag inte tro :P
Jaja, men vi hörs imorgon :)
'PUSS <3

/ SARA

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: jag har lagt till dig på bloglovin nu ^^

2009-08-23 @ 17:48:35
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0