Skola imorgon!

Det var länge sen jag skrev nu känns det som, och jag känner att jag har otroligt mkt att berätt

jag sov hos mamma från söndag till Tisdag :)
det var kul!
och när jag kom till Sunne igår så var jag med Fhrida
jag var även in på Lindex och köpte en tunika och ett par örhängen :)
Känner köpglädje när jag har pengar!
var även på bilbingo igår också :) min granne ringde och frågade om jag ville följa med för jag skulle få gratis
Jag följde med eftersom jag tycker det är så himla kul med bingo :)

Jaja, men förra veckan så var jag ju i Karlstad och handlade lite
och det blev faktiskt lite för att vara mej!
men jag tycker inte att det var så mkt som föll mig i smaken.

men, imorgon börjar skolan igen iaf, efter ett 2 månaders härligt sommarlov!
fast jag tycker det ska bli kul! Men tyvärr så är det nog bara första dagen som man gillar!
Ska bli kul atts e vad det kommer för nytt folk, och så ska det bli kul att träffa alla igen :D

Har även fått en ny idol också! Melissa Horn
henne måste ni lyssna på :) Hon är så bra!

Här är det jag har shoppat!

Vanliga stuprörs jenas från GinaTricot 399 :-



Klänning från BikBok 149.50 :- (halva REA priset!) (Ord. pris 499 :- )


Tunika från lindex 199 :-


Kjol från H&M 249 :-


Stora örhängen från Lindex 49.50 :-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0