Mot Fhridas place med krulligt hår!

Just det. Nu ska jag snart börja dra mig hem till fhrida, med mitt icke plattat hår :p men det får väl gå!
Jag satt och kollade på gamla bilder från förra sommaren, och där hittade jag en bild på mig och mitt hår!
Jag saknar det nått så grymt :O
det gick nedanför axlarna och så hade jag korkskruvar i hela håret (helt ´naturligt)
Jag behöver ju aldrig locka mitt hår eftersom att jag redan har så lockigt! men förra sommaren var verkligen extrem.
men idag är det också ganska extremt! men jag tycker inte att det är lika fint längre eftersom att det bara är axellångt nu för tiden :(

Gosh va jag saknar mitt hår :(

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma så vi ska åka :)
Och imorgon drar jag till KARLSTAD för jag får min lön och jag ska shoppa så galet :D
Jaja, nu kom en liten smygtittare ;)
I´m out of here :D
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0