Hemma hos IA

Nu sitter jag hemma hos Ia och jag har färgat håret på henne så jag ska va kvar ett tag för att se hur det blir :) Jag tror det blir bra =) Hon har varit och klippt sig också! Lugg blev det :) Skit bra =)
ska åka med morfar hem sen runt 9 snåret tror jag att det blir :P men nu ska Ia iaf gå och skölja ur färgen snart :) Spännande. Ikväll tror jag att jag och Fredrik ska se på "barnaskrik och jäkelskap" har inte hämtat den än hos mormor och morfar men morfar får ta med den när han ändå ska skjutsa mig till Fredrik!
Och han har ännu inte blivit frisk :( Var till sjukstugan idag, men de visste inte vad det var så de tog blodprov och skickade det till Karlstad! men det tar nog et par veckor innan han får svar och innan dess har han nog blivit frisk :P  Får hoppas på att det inte är svininfluensa!

Ha det bra =)
PUSS <3
 

Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Har en frågestund på min blogg, så kika in och ställ massa frågor! Kram på dig

2009-08-10 @ 21:42:31
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: Laila

sv: Min dag har väl inte varit så dålig, mest tat det lugnt och sådant och jag jobbar såklart som modell :)

2009-08-11 @ 02:48:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0