drar till torsby idag!

Japp, jag ska sova i torsby idag hos frida :)
Kanske ska köra dit också.
Jag tror att det blir så.

Var ute och fiskade igår, men det var inte alls länge för det var meningen att vi skulle ut med båten men fick inte upp låset.
Så vi åkte till ett annat ställe,
men där var det inte så kul :P

Jag drar väl till torsby ungefär kl 3.
Men innan dess så ska jag köra lite i sunne först.
Inte i "centrum" men :O

En sån skylt blir det på Saaben idag :P

Jaja, nu ska jag gå och väcka Fredrik tror jag.
jag har så tråkigt så han får komma upp!

Men nu hörs vi imorgon då :)
Puss <3

/ SARA

Kommentarer
Postat av: sanna

Nice blogg :) följa varandra via bloglovin?

2009-08-23 @ 14:00:51
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0