Andra dagen!

Jag får ursäkta för förra inlägget där jag hade skrivit att jag fyller år. det skulle stå att JON fyllde år :P Så det kan bli då !

Idag är andra dagen i skolan och för min del har den inte börjat så bra1
Fick en dryg historia lärare, som kommer från Sveeeeg från början som hon sa!
Och sen gick jag på Engelska B i 5 min men sen gick jag efter att läraren sa att innan för denna tröskel pratas bara engelska och att vi skulle presentera oss för hela gruppen som bestog av 35 pers, NEJ TACK!
Nej fy fan! Den har inte börjat bra alls.
Och i morse när klockan ringde så kändes det som att jag bara hade sovit en timma.
Blev helt förvånad när den ringde!

När jag kommer hem så blir det väl bara till att ta det lugnt och se fram emot helgen.
Härligt härligt!
Får se om jag får va nått med min lilla underbara Fhrida!
Hoppas det.
40 min kvar av rasten, så jag blir väl sittandes här i biblioteketr ett tag :P
Ha det bar så länge.

Stackars lilla klamper  :(

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0