13.08

Jag vaknade nyss med världens träningsvärk i bena efter att jag var ute och sprang 2.7 km otränad som jag är,
men nu jädrar ska jag bli en liten huirtbulle :P
fast inte idag för jag har för ont i bena! 
men jag ska ju sova hos Frida i torsby imorgon och då kan jag ta med henne ut och springa en sväng! fast hon är ju jordens hurtbulle och träningsnarkoman så hon kommer ju tycka att jag springer jätte sakta :P
haha :) Kul

Min låssas pappa ringde nyss och sa att både han och jag har fått körkortstillståndet, så vi ska köra imoron!
och om jag klarar att starta i en uppförsbacke så ska jag få köra till Torsby imorgon :)
Längtar.
Så nu försöker jag få tag på pappa!
tänkte att han och jag skulle smygträna lite i en uppförsbacke :)

Idag ska jag va med fhrida ett tag eftersom att det inte blev nått igår.
Och sen så ska vi till mamma och grilla och jag tror att jag kanske ska köra där inatt:)
Så ska jag tvinga upp henrik tidigt imorgon och köra som bara den :)

Jaja, det var väl det jag hade och säga :)
Ha det bra!
PUSS <3
/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0