13 august

Åter igen sitter jag och fhrida på biblioteket. Då kan man ju säga att man har dåligt att göra :P Men det är ju ändå ganska bra att man kan gå och låna dator :P speciellt om man inte orkar gå hem till Fhrida! och gratis är ju alltid bra :D
NU ska jag ta och gå in och kolla på lite klädaffärer så jag få lite inspiration för vad jag ska shoppa imorgon :) Så ska jag ringa till mamma också och höra vad jag får i lön :P för lönebeskedet borde ju ha kommit :P

Ringde till henne nu och posten har inte kommit än så jag får inte reda på det förrän efter 5 idag! jag är så nyfiken :P

Här är iaf början på min shoppinglista:
Jeans
jeanstights
kofta
skor (gummistövlar)
bh
men sen vet jag inte vad det blir :P Nått mer hittar jag väll :P Massa små accecoarer (stavningen) :) 


PUSS <3 

 

Kommentarer
Postat av: Laila

haha :P Ja jag kom precis hem från solariumet :P Fyfan vad det regnar och åskar :O Regnar det så mkt hos er med? :O

2009-08-13 @ 14:37:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0