Valborg

Har sista lektionen nu :) Gött =) Sen kommer Fhrida och hämtar mig vid station kvart i 5. Ska hem till pappa då och hämta lite saker och sen åker vi ner till Sunne och handlar grillat :D Gött =) Får se om det är någon mer än hon och jag som ska grilla :P
det blir nog kubb och sen hoppas jag att hon har kvar ett spel som hon och jag körde när vi va små ;) Skit kul =)
Men jag har för mig att det hatr gått sönder men jag kan ju ha fel ;) Kan ju hoppas att jag har det!

Efter vi har varit hos Fhrida så kanske vi ska dra till en i hennes klass ;) men det får vi se hur det blir med den saken ;) annars vet vi inte vart vi ska ;) är man bjuden någonstans? ;)

Ska snart göra min redovisning! Hatar att stå framför klassen :S men det är bara jag och 9 till som är här idag så det ska nog gå bra ;)
Ska läsa igenom vad jag ska läsa nu ;) Ska iaf redpvisa om fallskärmshoppning ;)

Jaja ;) puss och kram din långa banan ;)

Kommentarer
Postat av: fhrida

du är bäst

2009-04-30 @ 16:09:22
Postat av: sara

Nää du<3

2009-05-02 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0