Vägen till mamma i 2 dagar nu :)

Idag ska jag åka till mamma =) Ska sova där idag och imorgon :) Myyyyys!

Åker bil hem idag med mosterposter =) Ia får ju faktiskt också åka med :D Snällt av mig att jag frågade =)
Sen blir det ått åka förbi hos pappa och hämta nytvättade kläder och hänga upp dem hos mamma :D Sen blir det verkstan och vänta där när mamma är ute och går med Sintra :D Kanske ska jag också fråga Magnus om jag får köra lite bil med honom :D Om jag är snäll så får jag kanske det ;) Beror på hur mkt folk det är som är ute på industriområdet :D

Har fritidsverksamhet och det suger. Ska skriva om fritid i andra länder :S Men det är mitt eget val så jag får väl skylla mig själv!
Hinner inte se Fhrida idag :( och det suger ju mer än vad fritidsverksamhet gör :(
Ia håller på och tvingar mig att vara ute i solen, men jag vill inte för den är inte varm än :O :o OMG säger jag bara ;) haha xD
Om ni vill veta så funkar min mobil bra :D
Klarar du digf själv i 2 nätter nu Fredrik? ;) Haha xD det måste du väl göra andå ;) Haha xD

Nej nu får jag ta och sätta igång och jobba ;) Fast först ska jag gå in och läsa Fhridas blogg :D Va ett tag sen =)
Hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0