Skola!

Sitter i skolan nu.. Var inne på dexter och det ser ut som att mina frånvaro timmar siger trots att jag kämpar :S
Blir inlines på gympan sen :P Det gillar vi =)
Får se om jag kan va nått med Fhrida idag :D Hoppas att du kan förlja med hem =) Och att du kommer hem på nått sätt =) Om du läser min blogg så kan du ju alltid låna Lisas mobil och ringa till mig så kan vi ju prata om det ;)

Svenska läxförhör idag som jag tränade lite på igår men tänkte att jag skull eträna mer senare...men så klart glömde jag bort det så jag kan inte :s
Sen har jag kursprov i Pedagogiskt ledarskap som jag har försökt att träna på som en galning under hela helgen :S men jag vet inte om det kommer gå så bra :S

Märks att Sommaren är påväg :P Sol och värme =) Ska tydligen bli en jätte fin och varm sommar iår. Har hört att den ska bli extra bra för mig och Fhrida :D
Mycke strand
Mycke sol
Mycke kul
Mycka ALLT :)
Trots att vi har mist en vän som även har blivit kriminell! Så tror jag att sommaren 09 blir snäppet bättre än 08 ;)
Dundersköjj kommer det bli :D
Skrev till den kriminella pojken förut också "Hörde att du har blivit kriminell! Bra gubben!" Fick dock igen leveransrapport och tur var väl kanske det :P men men, även den kommer väl så småningom ;P

Skriver om extremsporter på BKF så jag tror att jag får ta och sätta igång med det nu för jag är inte riktigt klar än ;) men snart så =)

Hej då =)
PS. Jag är dunderbra :)
<3

Gillar bilden ;) Så mkt sommar <3<3<3<3
Puss på dej min lilla meskedonk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0