Kalas :D

Idag fyller fredrik år ;) 19!! :D
Av Fhrida fick han 4 popcorn påsar och en tandborste:) Och av mig fick han 2 filmer....som han såklart redan hade sett :@ Misslyckat xD Sen fick han ett par solglasögon också som han tyckte var bra :D
Har ätit mat och tårt nu ! Rätt så mätt ;)

Fhrida och klamper var här ett tag förut men nu har de åkte. Innan jag och fhrida kom så skulle Klamper och Fredrik åka cross...men Klampers kedja gick av efter 200 meter ;) haha xD Också rätt misslycket :P

Fullt upp med läxor :( 
Fredag - Nationellt prov i Engelska
Måndag - Svenskaprov
Tisdag - Kursprov i Pedagogiskt ledarskap
:S
 
Fy fan va jobbigt :S Är så jävla nervös för Provet i pedagogiskt ledarskap så jag tror att jag dör :S Har ju inte tid att träna heller för jag tycker ju att allt annat är mkt viktigare :S Dum som jag är!! Men jag får sluta tänka så och skärpa till mig!! Imorgon ska jag iallafall ta med mig det hem och läsa hela helgen och måndag!! Måste verkligen! Annars blir jag arg på mig själv om det går dåligt på det provet :@

Nu ska jag gå upp till födelsedagsbarnet och ge honom en puss :)
Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: f

jag ärju såklar tviktigare ?:)

2009-04-22 @ 22:23:20
Postat av: Anonym

Kanske ;)

2009-04-24 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0