fullt upp ;)

Åkte till verksta´n efter skolan och hämtade fredriks sving eller vad det heter till crossen ;) Sen åkte vi till järnhandeln och köpte 4 st kullager eller vad det heter ;) Dyrt dyrt :S Sen åkte vi och hämtade Klamper och Fhrida :D Pusspuss ;)
Sen blev det mekning för hela slanten ;P Så nu ska de åka till Sunne och hämta Klampers cross och köra om det inte blir för sent och mörkt ;) Sen ska jag hem till mamma och sova där inatt igen :D
Så Fredrik får ta och skjutsa hem mig eftersom annars måste jag och fhrida cykla till Sunne om 10 min...och vem orkar det...? ;) Knappast vi :) det räcker med att vi cyklade hit förra lörda´n!
Får ta och ringa min mammi sen och säga att jag kommer senare ;)

Födelsedagskalas imorgon för lilla Fredrik ;) och Fhrida ska köpa de bästa presenterna....tror hon ;P
19 år :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

åmberg i våra hjärtan

2009-04-22 @ 20:27:22
Postat av: Sara

Absolut ;)

2009-04-24 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0