©

Idag har jag varit ute och gått jätte mycket. Det var akllt och inte alls roligt.
När jag kom hem åt jag choklad.

jag sitter och försöker söka jobb. Men jag är alldeles för insnöad på ett visst område så det går inge bra.
För det som jag söker finns inte med.
Eller jo det finns det. men det är inget som passar mig.
Man måste va rökfri överallt och jag kan inte sluta röka bara så där.

nej då får det va ett tag till framöver.
Men jag var faktiskt in med mitt CV på sibylla.
Jag kanske blir korvsäljare nu och står och flippar hamburgare hela dagarna.
det skulle nog passa mig. Vad gott jag ska lukta efter en dag där inne i allt flått.
Då ska jag lägga mig och mysa med urban för han luktar inte heller så gott när han kommer hem från jobbet.
han luktar verkstad.
Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0