borta bra, men hemma... bättre

Under helgen har jag och lisa bott i pappas lägenhet i norge.
Alla hennes saker fanns där. Hon - min föredetta styvmamma. Fick hon reda på att jag kallade henne styv"mamma" så skulle hon döda mig.
Jag väljer att kalla henne det istället för låtsasmamma eller plastmamma.
För styvmamma låter elakare. Och hon var elak.
Ni vet som i akungen. Jag var askungen för henne.
När jag såg alla saker så fylldes det massa luckor som varit tomma sen hon försvann från mitt liv.
Alla bitar som varit borta föll på plats.
Och jag tycker inte om det. Det påminner mig om hur hon behandlade mig.
Jag ville bara kasta ut alla saker och förstöra dom.


Förövrigt så har det varit jävligt kul. Planerad resa tillbaka under sportlovet.
Desperat försök att hitta fest och killar.
Men det var inget som lyckades.
Men jaja.
Vi hade kul iaf



Fick en yrkesskada när jag och lisa stod i duschen och tog kort.
Fick en stor jävla schampoflaska på foten..

Älskar mina fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0