70 000 volt

Efter ännu en allergi choch idag så sov jag ändå ganska bra på akuten i ca 4 timmar.
Kom hem kl 5-somnade och vaknade nu kvart över 10.
Hoppas jag kan somna igen.

Hade en bra natt i torsby inatt.

Söndag blir det norge,
så marie och du läser det här så kan jag nog hämta dig i karlstad
på fredadag ändå :)


annars är det bra.
jag är hungrig men jag orkar inte gå upp och äta nått.
har i stort sett inte ätit nått idag.. 
köpte en värdelöst äcklig jävla sallad på coop idag förf 50 jävla kronor. 
den va så äcklig så det gick inte ens att äta av den.. 
fock. 

ska besikta bilen imorgon.  
va med lisa
sem vara sovgäst i torsby igen. 
pirrpirr..
ledig från skolan den här veckan utom idag och onsdag. 
och idag hade jag bara en lektion och dessutom bilen med till skolan. 
så jag och lisa var hemma i sunne redan kl 10. 


 
slö

Kommentarer
Postat av: Marie

JAAAAAAaAAAAA! :DDDD

2011-02-22 @ 13:45:36
URL: http://baddieshablahabla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0