tro mig

Det är inte lätt att va mej. Jag kan verka ha det så bra när man tittar på mig.
Men tro mig där har man fel..
sätter mig alltid i fel situationer.

igår var det en konstig kväll.
Jag gick på dig fast att jag fick massa varningar.
Hur fan kunde jag va så dum?!
Jag vet att det här kommer jag få ångra.
och den där jävla klumpen i magen?
DU satta spår.
och fan för det..
jag gjorde kanske det största misstaget en människa kan göra.
Hur kunde jag gå på det?
och det där du säger med att du har ändrat dig har jag ju ganska svårt att tro på.
det bevisade du idag.. att du antagligen är som du alltid har varit och jag tror inte att det går att ändra på..tyvärr.
alla gör misstag, men jag fick en varning men jag var för svag och föll ändå.


Ja det kan verka lätt, men som sagt. det är det inte.
fick jag byta så skulle jag vara någon annan.
det kanske jag även skulle varit om någon annan fick önska nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0