Kategori 5

Min bästa vän

Jag har 2 så jag väljer att skriva om båda..

Lisa
Lisa är en sån där tjej som är precis som mig. Jag tror det är därför vi passar så bra ihop.
Hon är en sån tjej som jag i nuläget känner att jag aldrig skulle kunna klara mig utan och
det är därför det är så jobbigt att hon är i England nu.
Tänk er själva 8 dagar utan sin bästa vän.
Lisa och jag är sånna som inte behöver ha fullt med folk omkring oss på en förfest för att ha kul.
Vi kan lika gärna sitta bara hon och jag hemma hos henne och ha minst lika kul som om det
hade varit 100 pers till.
Med henne kan jag prata om precis vad som helst, och hon kan mig utan och innan till och det känns skönt.
Allt började egentligen förra vintern när vi hade en lektion i skolan som det bara var hon, jag och en till på.
Det var då vi började umgås. Och sen i somras har vi varit ifrån varann max 1 dag.
Det är så bra med Lisa för jag vet att jag har henne alltid.
Även om hon så är hos sin kille i gräsmark så vet jag att det är dit jag kan åka om jag skulle behöva nån.
Hon finns alltid där och det känns skönt.
Lisa och jag har i stort sett samma musiksmak, klädstil och killsmak.
Vi är väldigt impulsiva. Vi kan sätta oss i bilen och bara åka iväg. Som i somras så åkte vi till arvika för att ta kort på statyer. Eller till rottneros där vi gjorde samma sak.
Vi har även fått hört att vi är ganska lika. Det har hänt att någon har kommit fram och frågat om vi är tvillingar. Och vi har även lyckats lura folk att vi är det.
Henne litar jag på så in i helvete och jag vet att det är aldrig nått jag kommer ångra.
Hon är bra!!
2010 var verkligen våran sommar

<3


Fhrida
Min allra första kompis! Vi har alltså kännt varann i snart 19 år.
Henne har jag umgåtts så himla mycket med. Det spelar ingen roll om vi har varit ledsna eller glada så har vi alltid varit med varann. Hon är också en sån som jag kan prata med om precis vad som helst.
Vi var mycket när vi var små men sen kom det en period när vi inte va med varann så mycket.
Men det började våren 2008 igen. våren 2008 till sommaren 2010.
Gud va kul hon och jag har haft. Det har lixom varit hon och jag hela den perioden.
mellan 2008-2010 var det inte många dagar som vi var isär.
Det är nu som vi har glidit ifrån varann. Men ändå, vi pratar i stort sett varenda dag så det är skönt det iaf.
Jag vet att jag kan ringa till henne om det skulle behövas och hon kan ringa till mig alltid om hon skulle behöva.
Fhrida och jag har gjort så mycket tillsammans. Allt från att bada näck, palla jordgubbar och leka idol.
Sommaren 2008 var våran sommar. Vi var mycket i hennes sommarstuga och det var skit kul.
Men fhrida och jag har haft våra svackor även om det har gått över fort.
Jag klandrar henne inte för nått. Jag är mest glad för att det blev som det blev.
Och det vill jag att hon ska veta.
Att det där sitter inte kvar. Aldrig i livet.
Jag är bara glad att jag har henne även om det inte är materialiskt hela tiden så vet jag!


<3


Kommentarer
Postat av: lisa

aah du ar ju den bastaste vannen man kan ha! :)

vi ar verkligen sa javla lika och ja alskar att vi kan gora vad fan vi vill, vi skiter i vad alla andra tycker for vi har sa javla kul tillsammans ! :)

du ar den galnaste bruden ja vet och jag alskar dig ! du ar som en syster :)

Puss pa min sara, vi ses om mindre an en vecka! :D \<3<3

2010-12-24 @ 11:30:43
Postat av: f

vad du är gullig lilla röötottem =)

tack för allt! love!

2010-12-25 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0