fent fent

Kom hem 2 inatt.
var och bastade med bra killar, det var skönt - fick massage. lucas, daniel och simon!
sen körde jag lite också.

Ikväll kanske det blir pp för mig och lisa och grabbarna grus bjuder in oss.
Men det verkar som det iaf, men man vet aldrig.
det hinner ändras mycket under en dag
och speciellt när det gäller killar :)

nu är det inte länge kvar till julafton.. det går så jävla mkt upp och ner.
ena stunden vill jag inte ha jul och andra stunden så vill jag
men nu är jag i den sunden att det faktiskt kvittar vilket.
bara jag får mina dr martens så är jag nöjd..
mina älskade 10 håls som jag kommer bli så förälskad i.. åååh

nu saknar jag lisa, har inte sett henne sen igår.
hon är en kompis som jag verkligen kan lita på och verkligen älskar.

Det finns en till. men vi har glidit isär och det är tråkigt.
Men gosh va jag älskar henne ändå!

Kommentarer
Postat av: f

vad söt du är! tusen hjärtan till dig <3

2010-12-18 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0