En död gås!

Tänkte att jag skulle berätta för er vilket hemskt litet "äventyr" jag var på igår. Jag var med Fredrik, Andersson och Johan när de skulle jaga gäss. Alltså flera gåsar. Och jag hade tjatat på att jag ville med trots att jag är emot folk som dödar djur (men jag äter kött). Men jag trodde verkligen inte att de skulle träffa, men så klart så gjorde Andersson det. Och jag grinade som bara den. För han träffade den i vingen först så den flög sakta ner mot marken och hade ont :( Och sen gick han fram och sköt den igen men jag klarade verklugen inte av att titta utan jag vände mig helt enkelt bort och grinade ännu mer. Och jag som ville med på ägjakt också, men nu kan jag ju lova er att jag har ångrat mig. Tänker aldrig följa med på en älgjackt i hela mitt liv!

Jag ska fan leva på soyakorv resten av mitt liv!

Ha det bra :) 
PUSS / SARA ♥

 

Kommentarer
Postat av: lisa

fittunge

2009-09-14 @ 12:10:05
Postat av: sara

Tss, ska du säga

2009-09-14 @ 13:10:27
Postat av: Anonym

SÖT

2009-09-17 @ 15:16:00
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0