Idol ikväll :D

Sitter och väntar på att den absolut drygaste Fredrik i världen ska sätta på sig kläder efter att han nyss har duschat!  Och sen åker vi till mamma en liten sväng!
Sen kommer ANdersson hit också :) Vi ska se på Idol och mysa spette :)
Kul :D

Skolan var ju verkligen slapp idag iaf!
Det började med att jag försov mig så jag missade första bussen som gick kvart i 7, så då fick jag snällt vänta på bussen som går kvart över 8. Och när jag har kommit halva vägen så upptäcker jag att jag inte börjar förran halv 12 eftersom att jag missade den första lektionen. Så jag kunde ha åkt upp 10 över 10 om det ens varit värt att åka upp idag. Jag hade bara en matte letion, och sen på en annan lektion så såg vi bara klart på en film som höll på i 20 min typ. Och de andra lektionerna var inställda! Så det kändes kanske ovärt att åka upp idag. Men nu har jag det iaf gjort!
Ja mkt mer än så har jag väl inte att berätta idag.
Men jag får se om jag skriver ett inlägg sen :) Annars så får det bli imorgon.
Och just det, imorgon kanske jag ska med Fredriks syster och yhennes barn till charlottenberg och shoppa om det blir nått :) Får se :)
Skulle ju egentligen till gustavsvik badhus imorgon, men så blev det ju inte!!
Jaja, men ha det så bra :) PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: Jaha okej, vem gör dom då?:)

2009-10-16 @ 19:42:43
URL: http://armbandbygoode.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Vem hejar du på i Idol då? =)

2009-10-16 @ 22:47:10
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0