Datakväll (Y)

Nu känner jag att jag är värd en kväll framför datorn när Fredrik är på träning och jag har gjort min svenska läxa....och när jag har historia prov på torsdag som jag borde träna på :S
Jaja, det är ändå inget jag kommer fatta nått av hur mkt jag än tränar!
Jaa, vad har man gjort idag då ? Varit i skolan på en lektion, och jag tror att våran lärare hatar mig och Lisa :P Haha xD
Maria Axenvall! (men skånskt uttal)

nej, men imorgon måste jag börja träna på historian iaf. och på Onsdag så ska jag iväg och hälsa på patrik! Har inte sett den skiten på typ 5 månader.

Och nu har jag börjat känna att jag är trött på skolan som ett as också. Men det är tur att Lisa finns och är sjuk i huvudet för min skull :P
Nu märks det att det är höst också :) mörk ute redan :) eller redan kl halv 6 typ!men det är mysigt.
Jaja, men nu ska jag läsa lite bloggar :) var länge sen jag var in på blogglovin så det är nog en del inlägg ;) Då har jag iaf nått att göra:)
Ha det bra så kanske jag skriver ett till inlägg innan jag lägger mig senare!
PUSSPUSS / SARA

Snygga?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0