Saknar dig gullungen :(

Fhrida är fortfarande i Mallorca! men jag drömde en sjuk dröm förra veckan. Jag drömde att fhrida hade åkt hem Från mallorca för att hon skulle få besök av en kompis från uppsala (du vet vem jag menar :P) så hon åkte hem och jag tyckte det var så konstigs att jag spratade med henne, men jag visste inte varför jag tyckte att det var konstigt :P men sen kom jag på att det var ju för att hon egentligen skulle vara på mallorca ;P helt sjukt.
Sen berättade jag om drömmen för Ia och hon tyckte det var konstigt! sne några dagar efter så frågade Ia om Fhrida hade åkte tillbaka till Mallorca, jag ba:va ? Ja men hon hade ju åkt hem för det kom någon. Så hon hade inte fattat att det var en dröm :P haha :) det var lite kul.

Va hemma hos Ia och grillade igår =) det var mysigt! sen gick vi till strandcafé och var där ett tag =)
Hennes lilla kisseunge och min vovve blev ganska bra kompisar efter ett tag =) Men hennes katt fräste åt min hund så hon blev rädd :P Stackare =)
Nu måste jag försöka få upp fredrik, han spver bort hela dagen som vanligt! Själv gick jag upp för 3 timmar sen ungefär ;) Kanske inte rikigt men :)

 <3<3

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Michael Jackson - Black or White! Gillar ni låten? =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/michael-jackson-black-or-white.html#comment

2009-07-16 @ 15:48:58
Postat av: Anonym

saknat dig med :)

2009-07-17 @ 18:47:57
Postat av: Anonym

hah rolig dröm förresten =P

2009-07-17 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0