Grattis :)

just det :) Idag fyller världens bästa låssas pappa henrik år :) Tyvärr så tror jag inte att han vill att jag ska säga hur gammal han blir eftersom att han själv tror att han fyller 29, men sanningen är att han fyller 36 :P stackare ;) Jag har iaf varit och köpt "presenter" till honom som bestog av 2 chokladkakor och en påse toblerone eftersom att han älskar choklad! Så han blev glad :)
Och imorgon så ska vi på 80 års kalas hos mormor och morfar eftersom att morfar har fyllt år :)

Jag har bakat muffins :) som jag ska ta med till Fredriks syster nu för vi ska dit och grilla :) Det är chokladmuffins med chokladsås, strössel, silverkulor och smultron på :) jag tror att jag ska döpa dom till "saras chokladmums" det låter gott :) Och jag ska faktiskt ta och avslöja reseftet för er sen men det har jag inte tid med just nu för vi ska åka strax och jag måste sminka mig först :P men jag gör det när jag kommer hem tillbaka :) men ni måste lova att ni bakar dom ;P Men man behöver ju inte ha massa saker på dem om man inte vill, man kan äta dom som diom är. Men eftersom att vi ska på kalas så fick jag göra dom extra fina :P
jaja, men nu ska jag ta och sminka mig =)
Ha det bra så länge så hörs vi sen :)
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0