somliga går med trasiga skor

Japp, och idag är det jag som går med trasiga skor.
min sula har gått sönder, men jag ska fråga dom söta vaktmästarna om
de kan laga min lilla sko. Visst de är väl inga skomakare, men nog fan måste
de kunna limma en sula så det håller under dagen :P
det är mina skor som jag köpte i Borlänge förra året för 800 som jag bara hann
använda en höst och sen gick sulan sönder.
jag hade lixom glömt bort dem, men jag hittade dem igår.

Jaja, nu sitter vi och har UF och läraren är dryg som vanligt. Tvingar oss att göra skit tråkiga saker...
Har ont i magen också... dumma mens!!

Nej nu ska jag snart gå och lete efter vaktmästarna!!!

PUSSPUSS/ SARA


Lisa är snyggast i världen!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

nej inte annars men bara på det kortet ? daaah :D

2009-12-10 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0