Vekaping ;)

Igår och idag har jatg varit hos Fredriks mormor och kapat ved ;) Tjänade faktiskt 200 kr.
Nu är jag med fhrida och Klamper! och fredrik duschar ;) Sen blir det kanske att åka till Sunne och äta kebab ;) haha xD
Imorgon kanske jag och mamma ska åka till karlsatd, för hon kanske ska köpa en ny säng. Myspys med bara mamma!
Om det inte blir karlstad så kanske jag, Fhrida och Fredrik och någon mer kanske hitta på något istället :)

Snart är även det här lovet slut :(  Plagat åh dra till skolan igen på måndag då :( Men snart är det första Maj och ledigt ;) och inte lämge kvar till sommarlovet ;)
Fan va gött!!!
Fhrida vill att jag lägger till att hon är bäst i världen... Någon som håller med?....Nej tänkte väl det ;)

Blä, blä!! hej då


Kommentarer
Postat av: ia

vekaping, sikken kääär ! :D

2009-04-17 @ 20:37:40
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha xD ja eller hur ? ;)

2009-04-20 @ 16:12:58
Postat av: Anonym

haha xD ja eller hur ? ;)

2009-04-20 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0