Fhrida :)

Inatt ska Fhrida sova hos mig :D Det ska bli kul =)
Nu har jag BKF! det är RÄTT så jävla tråkigt :P

Som vanligt idag så har jag inte så mkt att säga så Ia kom med en smart idé- Lägg ut historier så det får jag väl ta och göra :D

Var uppfanns pistolen? Skottland

- Det var visst kul att hoppa fallskärm?
- Ja, jag föll för det direkt.

- Varför var du inte med och drack kaffe?
- Jag var på muggen.

- Varför tycker du inte om öknen?
- Min humor blir så torr.

- Vad var det du hade glömt?
- Det minns jag inte.

- Dricker du mycket sprit?
- Absolut.

Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?
Han kom aldrig ur bunkern.

Vad är en groda utan ben?
Hopplös.

Vad är höjden av slöseri?
Att fotografera en zebra med färgfilm.

Så där :P Nu måste jag ta och jobba igen ;)
Drygt att jag inte kommer hem förrän kvart i 5 idag :(


Kommentarer
Postat av: ffff

dåliga historier. puss från din sovgäst

2009-04-07 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0